08 octombrie 2008

Nimic nu se intampla.



Ooo, de cand nu am mai postat.. Imi era dor de asta.

Se pare ca un pachet de tigari pe zi nu e foarte bun pentru plamani; asa ca blogerul si programatorul vostru preferat e blocat in casa cu un TBC sau o Pneumonie ( nu stiu, maine imi fac testele ).

Macar daca nu pot sa ma distrez, sa distrez pe alti, asta e motoul meu. De cand m-am intors am observat ca:

  • Zoso ma adoarme la culme asa ca l-am scos din Reader. :(

  • Ala se certa cu alalat ca si-au postat numele de telefon reciproc. 8-|

  • Romania se duce de rapa si lumea posteaza despre gaura neagra. /:)

  • Febra emo a luat sfarsit, manelistii sunt din nou la moda :))

  • Clouded* te vad ca ma vezi, eu i-am dat blogul lu Sorin idioat-o! /:)

  • Ma transform in fotograf, mi-am facut rost de filtru infrarosu pentru camera. :D

  • Droopy a inceput sa scada in trafic :(


Cam asta ar fi tot. Next on darkx-studios.com.. o proza scurta si apoi Sinteza Zilei cu maestrul Stan :))

PS: E de la boala, am luat-o razna :D Evil monky at large :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu