31 iulie 2010

Creepy or what?!?

In ultimul timp m-am sincronizat la ore cu serialul “A Haunting” de pe Discovery. Sincer, eu cred in fantome si in viata de apoi. Nu neaparat in ordinea asta dar totusi cred. Aceste drame slabute vadute drept “documentarele” au efectul invers asupra mea. Am urmarit cateva episoada si am tras si eu niste concluzii cu privire la fantome asa cum sunt ele prezentate in prestigiosul serial.
  • Fantomele nu se pot deplasa daca nu scot aceste zgomote arhicunoscute si extrem de terifiante de “cutite care se ascut” sau de respiratie greoaie ( cate o data stafiile respira in revers ca sa sune si mai dubios ) .
  • Din miscarea camerei de filmat putin balanganita am putut deduce ca fantomele sunt intr-o permanenta stare de ebrietate ele ne putand merge drept de la un capat al holului la altul lovindu-se de peretii din proximitate ( si asa se explica si bataile in pereti ).
  • Fantomele apar cu precadere la persoane care: Au vizibil o boala mentala, au trecut recent printr-un divort, copii imaginativi, clarvazatori… niciodata la oameni de stinta seriosi care la cauta de atata timp sau la ne-credinciosi.
  • Clarvazatori rezolva orice situatie de genul acesta, ei sau biserica catolica. Cand ambele alternative dau gresi.. singura solutie ramane mutarea din casa. ( fantomele sunt incapabile de a te urmarii )
  • Fantomele sunt de obicei bine carescute, ele batand la usa dormitorului tau inainte sa dea buzna inauntru si sa sperie draci afara din tine Smile
  • Exact ca in povestea din Amityville, trebuie sa existe macar o persoana posedata / episod. Daca fantomele nu ponteaza o posesie e nasol de tot pentru ele pe plan profesional.
Cam astea sunt ce am gasit eu. Mai stie cineva lucruri practicate de fantome prin filme sau seriale?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu