15 august 2010

Real 3D

Din momentul in care am fost la primul film 6D m-am indragostit de ochelarii 3D. Am facut rost de o pereche cumparand o cunoscuta reista de sport care se vindea cu ochelari ( am aruncat maculatura aia la gunoi.. ) si m-am apucat sa caut resurese 3D Red-Cyan pe internet. Dezamagire mare la partea asta fiindca internetul nu ofera foarte mult la acest capitol.

Exista un driver 3D ( IZ3D  ) pentru adaptarea jocurilor gen HL2 sau CS la 3D. Mai exista si extrem de multe poze pe Flickr si bineintales cateva filme si filmulete pe torente. Pentru unele dintre ele aveti nevoie de Stereoscopic Player care din pacate intrerupe vizionarea din 10 in 10 secunde in varianta lui demo.

La capitolul de site-uri din .ro care se ocupa cu real 3D, eu am gasit doar www.3dpedia.ro care are o lista ( incompleta ) cu filme disponibile in format 3D si acolo niscava cateva poze ca sa nu zica cineva ca nu s-au ocupat si de galerie.

4 comentarii:

  1. Salut,

    Numele meu este Lucian Ciobanu, sunt coproprietar al site-ului www.3DPedia.ro .

    Vreau sa iti multumesc pentru interesul acordat portalului nostru si apreciem critica constructiva. Fiind la inceput (abia am lansat site-ul de vreo saptamana) nu avem atat de multe informatii in el pe cat ne-am dori, dar lucram in fiecare zi la extinderea sa. Vom tine cont de comentariile tale legate de site si asteptam in continuare feedback constructiv din partea ta.

    Multumesc,
    Lucian Ciobanu
    Echipa www.3DPedia.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. @Lucian Ciobanu Salut Lucian. Nu am vrut sa fiu rautacios si sa va critic portalul desi cam asa a iesit. Adevarul este ca sunteti printre primele site-uri care ofera continut 3D si stiu ca resursele sunt limitate pentru voi.

    Sper totusi sa mai incarcati niste poze si cum am scris si in post, mai sunt niste filme 3D mai vechi pe care ati uitat sa le puneti acolo.

    Bafta multa cu proiectul :)

    Alex

    RăspundețiȘtergere
  3. Si noi am obesrvat acelasi lucru: golul din 3D-ul romanesc. De aceea am inceput proiectul, pentru a umple acest gol si a oferi pasionatilor de 3D un punct de intalnire pentru informatii, stiri, discutii, etc.

    Lucian Ciobanu
    Echipa www.3DPedia.ro

    RăspundețiȘtergere
  4. Si nu numai din domeniul Romanesc. Se pot numara pe degete toate site-urile care se ocupa cu continut 3D din lume.

    Faceti o chestie foarte buna :)

    RăspundețiȘtergere