10 ianuarie 2008

Dupa Sarbatori

Este deja a doua oara cand rescriu acest post.. sunt foarte obosit. Haideti sa va spun ce am facut eu, mr Alex, in ultimul timp:

As vrea sa incep cu o rafala de scuze fiindca nu am mai postat nici o poveste si de alfel nimic interesant de ceva timp, dar trebuie sa intalegeti ca am avut un sfarsit de an foarte plin. Sa incerc sa va spun cat se poate de scurt si in ordine semi-cronologica (stau prost cu memoria)

1.) Haituit de una bucata shleahta de profesori in vederea obligarii persoanei mele in a da tezele.

2.) Avut de organizat una bucata majorat cu toate alea si alea. Avut de distrat vreo 40 de persoane din care vreo 20 nu s-au prezentat (suckerilor, nu stiti ce ati ratat)

Fac aici o mica pauza ca sa va spun ca:

Sora-mea, blonda numita Teodora, nu a mancat din puiul shanghai fiindca a crezut ca sunt picioare de broasca! Va vineti sa credeti? Nici mie.


Era sa imi pice cu totul fatza cand am vazut ca ametzitzi astia ma spala cu sticle intregi sampanie cara ma costasera o avere.

M-am indragostit de o tipa frumoasa si desteapta, pe bune! Love you Mari :P ! :X

3.) Avut de facut pregatirile pt revelion.. "decide-te unde mergi" Sa ii placa si lu' iub.. sa imi placa si mie etc etc. Intr-un final am decis sa merg la o tovarasa de a mea din Jilava. Misto petrecerea, bautura buna, atmosfera placuta (cu mici exceptzi), totul frumos.

4.) Incepe scoala, rezultatele la tezele alea (ups) pe care le-am dat inainte de vacanta, s.a.m.d .

Parca toate sarbatorile astea au fost date pe fast forward. Nu am apucat nici macar sa impodobesc bradul ca uite a inceput scoala si trebuie sa il despodobesc si sa pun globurile la loc.

Promit ca o sa revin in scurt timp cu o noua compunere pentru ca stiu ca va plac la urma urmei : "What the hell, make that two!".

Un comentariu: