06 ianuarie 2009

Chestii Noi

Bai cititori,

Am avut o zi mijto astazi. Developingul  proiectului denumit "alunelu" merge perfect si ma pregatesc sa merg maine sa mai iau niste detalii de la firma. Pana acum am cel putin 40% facut.

Nu prea am chef de scris asa ca o sa o rezum la cateva chestii interesante.

Am dat si eu eu peste blogul lui Mihai Bendeac (Solcan si Base de la Mondenii) .  L-am bagat in reader, imi place la culme cum scrie. Daca esti fan Badea, o sa iti placa si Bendeac (sau poate fac eu pasiune pentru numele cu B ).

Problema mea cu netu e redundanta. Maine la 9 trebe sa ma duc sa repet pasii, pe care i-am facut pana acum de cel putin 6 ori, pentru trecerea abonamentului pe RDS.  Probabil e o maimuta la ei in xerox si le tot mananca contractele pe care le scaneaza. (acum sunt pe un abonament mobil vodafone, se misca mizerbil )

Abea astept sa incep din nou update-urile la droop6.com , am niste idei grozave!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu