11 februarie 2008

Hai sa dam cu noroi!!

Bai cititorilor care este, :P

Din link in link, navigand spre partea intunecata a internetului (x_x) am dat peste un blog al carui singur scop e se faca de cacaua alte bloguri /:) si nu o sa va dau link din 3 motive:
  1. Nu am chef de trafic cu injuraturi inapoi, si nici nu cred ca au nevoie.
  2.  Nu e sanatos sa te iei de al mai gras din curtea scoli cand ai 1 mentru si o f******
  3.  Nu intentionez sa asociez site-ul asta cu asa ceva.

    Acuma pararea mea umila este urmatoarea :

    (oricum sunt prea micutz in "blogosfera" ca sa fiu injurat)

    Daca ejti bloger de mult timp si te-ai plictisit sa bati campi despre orice prostie, e o idee buna sa incepi sa dai cu noroi in alti (lipsa asta de ocupatie)... si blogul o sa aibe sucess. Din acelas motiv pentru care Cronica Carcotasilor este asa de urmarita.


    Romanului ii place hartza, de aia o cauta tot timpu.

    Dar cu parere de rau, observ ca pe blogurile personale, lumea injurata nu raspunde.

    Nu va intrebati dc? Dau eu cu persupusul: Poate sunt calmi, poate ca nu au chef de cearta, poate ca le place traficul gratis. Da poate pentru ca nimeni nu da importanta?? Poate ca asta e si ideea, sa vina mai mult trafic pe blogurile injurate, zic si eu, nu dau cu paru'.

    Dar oricare ar fi ideea mai baieti, voi credeti ca faceti un bine.. ca faceti ce facea revista Dacia pe vremuri.. incercati sa curatati blogosfera de ideei tembeli (scop laudabil).

    Poate ar trebuii sa mai respirati un pic si sa va ganditi ca acel nou venit (acel ideal de bloger curat si fara de adsense) se sperie de ce scrieti voi acolo.Eu daca citeam blogul vostru inainte sa imi fac si eu unul.. o lasam balta, cand vedeam atata ura si atata agitatie.

    Daca vreti adresa totusi, lasati-mi un comentariu sau dati-mi un e-mail si o sa vi-o trimit personal, pentru ca si eu m-am abonat la rss-ul lor :P

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu