21 februarie 2008

Jucarie Pe Peron

Pe peronul statiei Unirii 1 s-a imptrovizat un fel de oaza tropicala, unde copii de beduini pot sa se joace in voie.Projector

Oaza are ca principala atractie un proiector sonny cam de marimea unei masini sport, exagerez, dar trebuie sa spun ca am salivat imaginandu-mi cum ar arata asa ceva la mine in dormitor.

Proiectorul este cuplat cu o camera si probabil un computer astfel incat poate sa creeze pe mijlocul peronului un patrat. Patrat in care copii mici si mari (am incercat si eu) , paziti cu atentie de 2 badiguarzi, se pot juca: fotbal virtual, mersu pe apa, un fel de Simon Says, calcati pestii din acvariu (asta mi-a placut cel mai mult).

Dupa cate mi-am dat eu seama, totul functioeaza pe baza de detectia corpurilor in miscare, facuta de un calculator, probabil pe linux. Oricum, lasand datele tehnice la o parte... copiilor le place la culme... ma gandesc sa merg si cu soricica lu Mari. Sunt absolut sigur ca o sa gaseasca jucaria asta mai interesanta decat orice am eu prin casa. De, copii de azi, nu mai merge sa ii prostesti cu papusi si masinute turbo.

dsc00065.JPGdsc00062.JPGProjectordsc00064.JPG

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu