27 februarie 2008

Retele de Bloggeri

Nu doresc sa aduc nici o ofensa nimaniu.. tot ce urmeaza este doar un punct de vedere si trebuie luat ca atare:dude_network.gif

Navigam pe blogul vecinilor mei de server, de acolo m-am dus mai departe la o fatuca care comentase si care subtinea la randul ei.. o retea de blogari (scuzati-mi ambiguitatea).

Reteaua asta are un forum, bine facut ... simpaticutz.. dar am ramas masca cand am vazut cum merge treaba pe la ei. Am o tolba plina cu sfaturi pentru blogeri si pentru retele de astea :

1.) Mah baieti, daca Gogu vrea sa intre in retea si voi nu vreti dintr-un motiv sau altu, trebe totusi sa il respectati pe Gogu si sa ii dati un motiv corect "Bai uite care e problema.." fara katerinka si alte de astea. In fond si la urma urmei, omul, s-a chinuit sa posteze pe forumul vostru si indiferent cate hit-uri si uniqs aveti pe saptamana.. aerele de superioritate creaza antipatie.

2.) Daca iti faci trafic din continut grafic explicit, nu ejti in masura sa judeci pe nimeni in legatura cu continutul.

3.) Dragi Gogu, Gelu, nu mai va milogiti pentru un domeniu.. va arata urat pe CV. Ce conteaza daca ai o adresa de genu "Gelu.ReteauaDeBlogeiSukari.com.net.us" , tot Gelu esti.. tot acelas continut. Daca continutul e de cacaua.. tot 3 cititori o sa ai. Macar pastreaza-ti si tu coloana intacta.

4.) Nu dati in cap pentru domenii si hosting.. e plin netu de din astea.. vreti hosting pentrut blog :

Vreti domenii??

E pacat, e foarte pacat. Nimeni nu ar trebuii sa accepte asa ceva :(

4 comentarii:

  1. In momentul in care ne mai musti de fund te rugam frumos anunta-ne si pe noi. Nu de alta, dar te-am putea confunda cu un tantar si te-am putea strivi.

    Cat despre modul in care noi ne alegem membrii, voi mai aveti ceva de invatat. Nimic.org are aproape 2 ani, vreo 36 de bloguri membre si oameni unul si unul. I-blog ce are? Cativa guralivi si fake.ro! Avantaj noi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga Eugen,

    Daca citeai atent ai fi vazut ca nu vreau sa te ofensez nici pe tine nici pe nimic.org (asta e treaba fake.ro).

    Nu stiu dc v-ati simtit "voi", cand puteam la fel de bine sa vb de voce.ro sau de altii (dupa ce ti-am vazut blogul m-am prins).

    Multumesc pentru punerea la punct si permite-mi sa te aplaud pentru numarul mare de 36 de bloguri. Cat despre guralivitatea noastra, e bine ca ne facem trafic cu ea si nu cu poze sexy ;) Si nu iti face griji, nu ma strivesc eu asa usor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Macar pozele noastre sexy servesc la ceva, voi doar va raciti gura in zadar. Nu aveai cum sa spui despre voce.ro, in afara de i-blog.ro decat nimic.org mai practica trebusoara aia cu acceptarea membrilor prin voturile comunitatii. Doar ca la noi chiar este o comunitate, se dezbate destul de aprig acceptarea unui nou membru si fiecare are dreptul la opinie. Slabe sanse sa vedem prea curand asa ceva pe la voi. In plus de cand a plecat haipa.ro de la webfactor, doar noi si i-blog.ro sunt vecini de server, asa ca povestea ta e cam cusuta cu ata alba.

    Multam de apreciere, falsa sau nu, cum o fi ea. Bafta in toate cele!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu aveam nici cea mai mica idee ca suntem vecini de server.

    In postul original scrie clar: "de acolo m-am dus mai departe la o fatuca" si deabea de la fatuca am ajuns la reteaua X. Deci se subintalege (cred eu) ca e vorba de alti vecini de server ci nu de reteaua in sine.

    Intalege ca nu am dat numele retelei ca sa nu fac publicitate negativa, era reteaua X, Y, Z. Acuma, poate ai dreptate, poate nu ai. Poate e o retea la care tu nu te-ai gandit.

    RăspundețiȘtergere