26 februarie 2008

Stage6.com se inchide!!

Azi, pe site-ul stage6 a aparut un mesaj.. care ne anunta mai pe ocolite ca e timpul sa ne luam calabalacul si sa ne mutam pe alte site-uri de sharing video. Puteti vedea o fereastra apasan pe acest link: Stage6 Blog

Imi pare totusi rau pentru ca stage6 avea videoclipurile cu cea mai buna calitate, am intales ca asta ar fi unul dintre motivele pentru care s-au hotarat sa il inchida.. asta si faptul ca nimeni nu vrea sa il cumpere.

M-am grabit azi sa dau jos de pe stage6 videoclipul cu Fat Boy Slim si cel cu Maroon 5 ca sa le pot incarca pe serverul asta. Dupa download, mi-am dat seama ca trebuie sa le iau de pe youtube. Pur si simplu nu am spatiu sa tin .divx-uri de 95MB pe server. Acum intaleg de ce nu mai au bani sa tina stage6 in picioare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu