22 februarie 2008

[Update]Apropo de Sex

Iata ca nu ne lasam, ne tinem de capu lu' nightshotruxa pana iese de pe net. Si dc!?!, nimic mai simplu .. e asa de sexy incat gagika-mea incepe sa devina geloasa :P

Am ramas aproape perplex la replica geniala cu imbracatu.. si totusi:

Rusinica miss nightshotruxa fiindca simulezi (nu toate fetele fac asta /:) , doar tu) in primul rand.. si in al doi-lea rand fiindca i-ai dat saracului baiat sperante false.

Pi asa se face mai fatuco, acuma daca te-ai incapatanat tu sa faci concurs, stii vorba aia "o afacere, e o afacere" asa ca pune mana (sau ce vrei tu) si "pay up".. ca nu e frumos.. o sa zica lumea ca faci misto :)) :P

2 comentarii:

  1. E frumoasa dar mi se pare exagerata.....dar e frumoasa...si nu sunt geloasa...(in caz ca nu te aflii si tu printre aia care dau sticle de vin pe gat si ii fac declaratii de "amor") :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu, sa beau?? .. nu eu iub.. haccc .. eu, sa beau? nu eu iub hacc.

    RăspundețiȘtergere