31 martie 2008

Update la 2.5

DarkX-Studios.com a trecut si el la wordpress 2.5 , dupa ce am rezolvat erorile datorate codulul "custom" am descoperit ca am multe functii noi si interesante :P Dintre care pot sa enumar :

  • Autosave - (mana cereasca mai ales cand imi pica netul)

  • Admin Design Clear - (au mai curatat si ei din interfata, credeam ca ma inec in casute)

  • Add Media - (scripturi pentru upload de muzica, video, poze)

  • Autotags - (cauta automat perintre tagurile tale mai vechi)

  • Update automat la Pluginuri

  • Add category instant.

  • WYSIWYG mai bun :P

  • Posturi la ora programata ( eu scriu de obicei noaptea cand nu e nimeni online )

  • RSS-uri custom pe dashboard.


Si bineintales si multe minusuri:

  • Unele pluginuri modificate de mine acum cer update /:)

  • Write Post - ( design foarte prost, Categories e pus aiurea unde e pus )

  • Update greoi.

  • Auto update-ul la pluginuri da eroare. (da macar l-au bagat)

  • Downgrade la tema cika "veche" arata ca dracu.


Cam asta ar fi, acuma daca alegeti sa faceti update sau nu, tine de voi. Mie imi convine pana acum.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu