20 martie 2008

Zi de Plata

Acum cateva minute am fost sa platesc factura pentru internet. La reteaua mea numita Berceni Network cumparata recent de RDS.

Ajung acolo, ma postez la coada: astept, astept, astept. In sfarsit ajung in fata gisheului.

-Buna ziua, as dorii sa platesc internetul pentru firma X...

-Sunteti pe RDS sau pe Berceni Network.

-Domnisoara, nu stiu, am telefon de RDS, da netu e de la Berceni Network.

-Deci, ce doriti sa platiti??

-Internetul.

-Trebuie sa o asteptati pe colega mea care e plecata sa cumpere ceva.

Ma asez la ghiseul alaturat unde mai statea inca un amarat care astepta sa vina fatuca de la piata.

Asteptam, asteptam, asteptam.. trece un prieten care lucreaza la ei: pleca sa instaleze niste cabluri, il salut, asteptam, asteptam ... se intoarce prietenul meu, asteptam, asteptam.... pleca din nou prietenul meu, comentam , asteptam. Apare o floricica! Cu in zambet imens pe mutrita si parul decolorat pe alocuri.

- Vai, ce bine, credem ca nu e nimeni la mine la ghiseu. De dimineata stau pe sacaunul asta. Am iesit sa cumpar ceva. Nu am stat mult, nu?

-Cam vre-o ora, zic eu uitandu-ma la ceas.

-Vai, nu au fost decat vre-o 20 de minute.. vedeti, timpul trece mai greu cand asteptati. Pe cand eu care stau pe scaunul asta de dimineata...

Replica ei m-a dezarmat asa ca am tras un "cum ziceti dv, domnisoara" si am platit internetul, mi-am facut cruce si am plecat catre casa. Acum astept netul si astept, si astept...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu