14 aprilie 2008

Ce e asta??

Sunt singurul care scrie aici, singurul care isi petrece timpul personal ca sa compuna articole. Sorin se ocupa de treburile lui si doar Mari face corectura ( Nu o sa am niciodata 10 la romana ) . Sincer, in ultimul timp, nu am mai avut chef sa scriu, stiti de ce??

Pentru ca nu aduc nimic util, nimic nou, scriu ce scriu alti 70 de bloggeri cu mica diferenta ca pun o cireasa personalizata pe ce fac aici. Asta e o pierdere de timp. De fapt ma pierd printre o multime de alti bloggeri care si-o ard in colturile lipsite de felinare ale blogosferei.

Si acum sunt pus in fata unei alegeri, ce fac?? Mai tin blogul deschis si ard gazul serverului care ma gazduieste, sau il inchid si trec spre urmatorul site "trendy" ??

Dupa cum v-ati dat seama din update-ul care l-am facut astazi seara, nu renunt inca. Pai daca nu renunt, ce fac??

In primul rand rand promit sa scriu de acum fara aiureli superioare si alte de astea, nu va mai critic frate, ce rost are sa imi uzez tastatura cand oricum nu va intra nimica la cap. :-?

De pe site-ul asta vin foarte putine comenzi beton, cele mai multe comenzi sunt din recomandari. Sincer, mi se falfaie daca dati click pe celelalte pagini sau nu. Asta e valabil si pentru adsense, nu o sa mor eu de foame daca nu dati voi click.

Acum, poate va intrebati ce m-a facut sa izbunesc asa si sa incep sa daram totul. Priviti si voi:

Dupa n'spe mii de randuri de comentariu pe blogul lui ACVV, un articol intreg pe DarkX-Studios.com, inca exista 6 oameni care pur si simplu nu au prins nimic din povestea fetei si a catelului. Pentru ei, a fost si o sa fie pentru totdeauna mai important un caine decat un om /:) ...

Nu imi doresc trafic intents, 20000 de milioane de miliarde de useri pe zi... doar 6 care sa intaleaga ceva din ce scriu eu aici.

Va place, foarte bine, nu va place. Va recomand niste bloguri misto in sidebar.

2 comentarii:

  1. PONT : nu mai scrie ca pe mirc :)

    Sa revenim ... nu trebuie sa te ataci ca sunt 6 prosti care nu au inteles ! Eu sunt chiar fericit ca sunt ecat 6, ma asteptam la mult mai multi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ai dreptate... e scris de om nervos. Stii cum ii apuca pe unii la ora fixa?? E, asa sunt si eu. Mi s-a pus pata :P Mi se pare ca aia nici nu au citit , au votat de placere :))

    RăspundețiȘtergere