07 aprilie 2008

Melodii Triste

Bai cititori care sunteti voi , cititori.

Din seria dialogurilor inteligente intre mine si Mari, am descoperit cu ea ca exista cateva melodii care au pur si simplu se leaga de cele mai urate trairi pe care le-am avut recent.

Melodii cu adevart deprimante ce dau a inmormantare. Ne-am gandit noi sa agasam niste persoane si sa le facem sa ne spuna "care este cea mai deprimanta melodie pe care ai ascultat-o vre-o data?""

Raspunsurile vin cam asa:

  1. Mari | Taxi - Prea Sus

  2. Alex | 3SD - Alaturi de Ingeri

  3. ACVV | Animal X - Balada

  4. Jimmy | Chopo - Ziua ei

  5. Bogdan™ | Dj Aligator - Close to you

  6. Katy | Gabriel Dorobantu - Hai vino iar in gara noastra mica

  7. Razvan | Celin Dion - My Heart Will Go On

  8. Diana Atom | Yann Tiersen - La Valse D'amélie

  9. Teo | Praf in ochi- O mie de ganduri

  10. Anda | Metallica - The Unforgiven 2

  11. DJ | James Blunt - Goodbye my Lover

  12. Alina | Maria Ciobanu - Rau imi pare dupa lume

  13. Andreutza | Rob Thomas - Little Wonders

  14. Dan | Nimeni Altu' - Inca o poveste


Daca vreti sa va adaugati la lista lasati un comment cu melodia si numele , eventual link daca aveti site.

9 comentarii:

  1. si mai era si maneaua aia cu mi s-a rupt inima-n doi =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Si pe langa maneaua cu cu mi-ai rupt inima-n doi mai e si aia cu pumnii mei minte nu are :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Auziti, voi stiti ce lipseste din manelele alea ?? =))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si Maria Ciobanu canta foarte bine :D

    RăspundețiȘtergere
  5. pai sa incepem...
    1.Evanescence : Imaginary/My immortal/Hello/Before the down/Taking over me/Surrender/Missing/The only one/Bring me to life/Haunted/Lies/Lithium/My last breath/Tourniquet.
    2.Within Temptation :All i need/The last time/Say my name/Angels/Frozen/Final destination/What have you done?
    3.Arssura :N'am sa plec/Scrisoare/Romania/Goluri in stomac/Sfarsit de drum/Mereu copil/Prea tarziu/O privire/Soldatul de plumb/Ultimele cuvinte/Paradisul pierdut.
    4.Dj project :Lacrimi de inger/Hotel/Departe de noi/Doua anotimpuri/Povestea mea/Zile si nopti/Soapte/Esti tot ce am/Prima noapte.
    5.Alte melodii :Nightwish & Sarah Birghtman - Only ocean away/Tarja turunen - I walk alone/Linkin park - from the inside/Acustic &expresiv - ganduri spuse/Bonano & greu cu alexya - Am fost copii o data/Deus - Pretul uitarii cu arssura/Loyal - iubesc sa te omor/Loyal - A doua sansa/Kinezu - sa-ti aduci aminte/Lavinia - sarut de plecare/Dan balan - despre tine cant(partea a2-a)/da`cruz - povestea unui suflet/Rimmer - unde esti/Lili sandu - aproape de tine/Group 1 crew - forgive me/Cristian castro - por amarte asi/chayanne - ciudarte el alma/Play & win - slow motion/Bitza - Tanar cat mai tarziu/Bitza-Rugaciune/Bitza - Sinuciderea unui inger/Bitza - 10 degete/Bitza - sper ca no sa fiu eu/Theone - acum regret tot/Heaven - o parte din rai/Jennifer Lopez - Me haces falta/Justus - te tin aproape/Morandi - save me/Morandi - angels/Papa junior & moni-k - ai sa-ntelegi/Smiley & delia - Secretul mariei/3 sud est & bug mafia - nu sunt pregatit sa mor/nimeni altu - fii ai bravilor soldati/nimeni altu - Inger si demon/nimeni altu - inca o poveste/3 sud est - alaturi de ingeri/Alex & connect-R - daca dragostea dispare/Andra - dragostea ramane/Dj aligator - Close to you/Andreea balan & 3sud est - un vis frumos/Demmo - ai uitat/Blank & jones with dellirium - fallen/Britney spears - Everytime / Dj tiesto - Elements of life/ Avril lavigne - nobody's home/ Bug mafia - pana cand moartea ne va despartii/ Bug mafia - Drumul spre parnaie / Natalia oreiro - Me muero de amor. parerea mea... fie astea le asc eo s imi plac etc is mai multe da nam stat s l scriu p toate... in caz k nu gasiti vreo mel d aici ma gasiti la YM: pgl_van

    RăspundețiȘtergere
  6. manele=tigani,,,,,nu ma fac deloc sa schimb ceva in viata cand ascult porcariile ale,,,,,,,cu banii...iar banii si tot asa ...las-o balta,,,,

    RăspundețiȘtergere
  7. @danyela Nu vad ce legatura are cu melodiile astea. Nu cred ca vreuna este despre bani.

    RăspundețiȘtergere
  8. silverstrein-heroine
    bullet-a fost o data,abravia
    cargo-daca ploaia s-ar opri
    james blunt-goodby my lover
    iris -lacrimi de roua(zic eu:D:)
    cam atat Tourniquet a scris cam toate melodiile ..bv!!;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Dupa ceva timp am revenit cu ceva melodii..:
    Vescan-Pasari calatoare
    Vescan&ligia-Intro alta viata
    Vescan&ligia-Ea el
    Vescan&ligia-Ultima ploaie
    Vescan-Dansez cu pozele vechi
    Vescan-Suflet de campion
    Vescan-Apa de ploaie
    Vescan-Ramai cu noi tata
    Vescan-2012
    Vescan-Loc mai bun
    Vescan-Impreuna
    Vescan-Fericitul
    Vescan-In ochii lor
    Nimeni altu'-Lautarul din beci
    Nimeni altu'-Definitii elementare
    Nimeni altu'-Vreau inapoi
    Nimeni altu'-Povestea continua
    Arssua-Trup fara suflet
    Arssura-Dezamagit
    Arssura-vise
    Bitza-Razboi in doi
    Bitza-ultima suflare
    Bitza-sinteze
    Bitza-numele tau
    Justus-Intro zi
    Inna-Oare
    Anne Marie-Imi pare rau
    Chriss(justus)-Ai ramas
    Chriss(justus)-Strig spre tine
    Da' cruz-Pentru tine
    Bibanu-1000 de regrete
    Rizmec-Suflet inchis
    Ali Star-E vina ta
    Danity Kane-Stay with me
    Cristina Spatar-Bye bye
    Pablo-E tarziu
    Adda-Minti murdare facute praf
    Laurentiu duta-Visator
    Pablo-Asa a fost o data
    Eminem-Beautiful
    Eminem-When i'm gone

    Sper sa va placa...In caz k nu gasiti vre'o melodie ma gasiti la pgl_van ;)

    RăspundețiȘtergere