06 aprilie 2008

Cu adevarat amuzant

Ma uitam si eu la cautarile cu care ajunge lumea pe blogul meu, am gasit pe primele locuri cuvantul "violata", m-am luat dupa el ca sa vad pe ce pagina sunt :)) Nu am aflat, in schimb am dat peste un thread cu adevarat amuzant.

Suna cam asa:
Bubulyna: Sunt disperata,nu mai stiu ce sa fac.

......am fost violata de un caine,nu mi-a mai venit ciclul de 3 luni,am fost maltratata,cred ca am ramas insarcinata de la caine,SE POATE ASA CEVA,N-AM FOST LA MEDIC DE FRICA.am nevoie de ajutorul vostru.HELLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPP.

Raspunsurile sunt si mai amuzante:
Fluturel: Incearca sa pui topicul si la animale. Poate gasesti un Saint-Bernard care sa raspunda :)) .....

Diclona: Da' n-ai explicat unde-a avut loc fapta.
Te-a ademenit in cusca lui sau te-ai dus de bunavoie?
Era de rasa sau maidanez?
S-a folosit de lesa pt a te imobiliza?
Ti-a promis vreun oscior si te-ai lasat prostita?

Sunt multi factori de luat in calcul, data viitoare-ti zic sa-ncerci c-un sarpe cu clopotei, e mai lung, alunecos si nici nu lasa par pe haine....

buffy_raluk: .... Auzi, cainele ala nu zicea cumva "Scooby-dooby-doo" ? ....

Mai multe puteti citi pe forum, aici :P

3 comentarii:

  1. LOOL...uite ca inainte de culcare am primit si portia de ras. =)) deci nu mai pot de ras..cum ba sa te violeze un caine? :| O mica intrebare:
    Aia e sanatoasa??

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu frate, eu era sa mor de ras :)) E la mijto, iti dai seama :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta e singura faza care m`a facut sa rad pe net. Bravo =))

    RăspundețiȘtergere