16 aprilie 2008

Taieteii

Astazi mi-am amintit de o poveste de a Rodicai Toth (comedianta dinainte de 89') pe care mama a cunoscut-o personal. Uitati si povestea, sper ca stati pe un scaun :)) :

Intr-o zi, barbat-so intra in fuga :

-Iubit-o, vine shefu , s-a oprit in colt sa cumpere de baut si ajunge cam in 10 minute.
-Aoleu!!! Si ce ii dam sa manance??.
-Pai nu ai zis tu ca faci friptura.
-Ba da, da s-a ars.
-Bine, ce mai avem prin casa??
-Taietei.
-Uite cum facem: Vine shefu, tu o sa fi in bucatarie, beu eu cu el si tu , la un moment dat, scapi o oala pe jos. Si eu o sa te intreb "Rodica, ce s-a intamplat??" si tu raspunzi "Am scapat friptura". Dupa asta am sa te intreb ce mai avem prin bucatarie, tu zici taietei si gata.

Vine shefu, stau ei, beau, la un moment dat... din bucatarie se aude un zgomot metalic:
-Ce s-a intamplat, intreaba barbatul Rodicai.
-Am scapat taieteii !!!
-Ba nu, friptura ?!?
-Ba nu, taieteii !!!

E mortala, stiu =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu