25 aprilie 2008

[Update]Pete pe suflet

Astazi am fost si m-am spovedit. E, anul asta am zis sa o las mai moale cu regulile. Asa ca am fumat si am si baut apa inainte sa ma impartasesc. In fond si la urma urmei spovedania iti iarta toate pacatele pana la momentul in care e facuta, deci mi s-au sters si alea mai recente. ( Bine, am facut unele noi dupa, dar asta e alta poveste )

Anyhow, aseara (de emotie :)) ) nu am pus geana pe geana, doar asa, de al draku. Si ca sa nu ma mai poata trezii nimeni cu noaptea in cap. Am avut insa eu satisfactia sa fiu eu cel care ii trezeste pe toti :PPopa

Slujba a decurs binisor cu exceptia cardului de manelisti imbracati in D&G care vb tare de pe scaunele pe care ar fi trebuit sa stea batranii. Bine asta nu e nesimtirea maxima pentru acesti baieti, unul chiar a scos si un mobil si isi injura de zor, tind sa cred, gagica. (mari: astia chiar aveau pete pe suflet ) .

Bun, hai sa ma duc la spovedit.. a durat mult, coada se misca incet si din cand in cand mai vedeam un enorias iesind spasit din cabina parintelui si indreptandu-se spre usa, plangand. Dar spre norocul meu, una dintre "Fetele Bisericesti" ne-a chemat sa ne faca molifta , dupa molifta eu am considerat ca nu mai e cazul sa ma spovedesc, merg direct la impartasanie.

In stanga si in dreapta mea , relicve inca in viata de prin anii lui Nea' Nelu, toate cu cunostinte vaste in obiceiurile si traditiile impartasaniei. Era cat p-aci sa zburam cu totii de la coada cand unda dintre mumiile cu ochi de vultur s-a prins ca noi nu ne-am spovedit "cum se cuvine". Ma rog, dupa ce toti o asiguram pe baba ca suntem cu "actele in regula" mergem la altar. Zic eu "acu-i-acu, sa vezi ca nici asta nu ma impartaseste" da spre bucuria mea si spre sanatatea popii, m-a impartasit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu