25 aprilie 2008

Pete pe suflet

Maine la ora 8 ma duc sa ma spovedesc. E al 3-a an in care ma duc, in ultimii doi nu prea am avut noroc. E ceva la fata mea care ii face pe preoti sa nu ma spovedeasca ( se vede ca tin cu opozitia :)) ) .

Am 2 faze de anu trecut cand am fost sa ma impartasesc. Prima e cam asa:

In fata mea sta un tip mare cu un fular "steaua" la gat, ajunge in fata preotului.
-Sarumana parinte.
-Se impartaseste robul lui Dumnezeu, spune-mi numele.
-Petrica parinte.
-Petrica, cu cat a batut steaua aseara??
-Cu 2-0 parinte /:)
-Aaaa, foarte bine, cred ca iau campionatu. Se impartaseste robul lui Dumnezeu Petrica cu sangele.......

Si asta e a 2-a , e cu mine, eram in spatele lui.. insa pentru ca nu avemam fular steaua am fost tratat diferit . Deci ca sa prindeti starea in care eram, imaginati-va ca ma trezisera de la 6 maica-mea si cu sora-mea sa mergem sa ne spovedim. Va dati seama ce rabdare si chef limitat aveam:
-Sarumana parinte.
-Spune fiule, ai mancat ceva de dimineata??
-Nu parinte, m-am trezit de la 6, nu am mancat nimica si mor de foame.
-Da, fumat sau baut??
-Nu parinte, nici asta nu am facut. (popa devine din ce in ce mai uimit si ganditor)
-Da, apa .. ai baut??
-Pai am baut ca mi-a fost sete.
-Ei bine, tu , daca ai o mare pata pe suflet , mai poti sa te mai impartasesti??
-Stii ceva parinte, ai dreptate, lasa ca nu mai e nevoie.

Bineintales, Mama si cu Teo chiraleisa: "Hai la o alta biserica" "Plecati bai cu bisericile voastre nu vedeti ca am pojatr pe suflet, da-l in colo de impartasit."

E anu asta sper sa ma fi vindecat.

Apropo, am gasit un tricou super cu "Cradle of Filth" pe care pot sa il iau maine. Ma duc sa imi fac zulufi in cap :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu