11 mai 2008

CERF 2008

Astazi am fost si eu la CERF invitat de Cretu si de Nitzoi. Am plecat cam pe la vre-o 4 dupa ce in prealabil

am facut un dus ( ploua de stingea asa ca nu a fost nevoie sa merg in baie ) si mi-am descarcat pozele din "Scula de Bloger" (ma refer la camera fireste').

Am ajuns acolo. Multa galagie, putine produse noi si lume grabita alergand de la un stand la altul cu aparatele de fotografiat. Nici un cumparator, numai gura casca veniti sa intampine noua tehnologie si informatie venita din import.

Cand noi am ajuns, vizitatorii erau impartiti in doua tabere:

Jumate din ei erau la standul cu pancarda mare pe care scria "LEVELUTION" unde cativa norocosi se jucau Guitar Hero si Bowling Telecomandat. Cealalta jumatate isi pierdea timpul uitandu-se la "Maratonul Counter-strike".

Dintre lucrurile demne de mentionat a fost acoperirea wireless, mac-urile gratuite de la standul orange, aspiratorul automat si bineintales tipele imbracate in costume spatiale pe care nu am reusit sa le pozez.

Tot demn de mentionat mi se pare si faptul ca standul Dolce arata ca rupt dintr-un videoclip de a lui Cheloo.

La terminare, i-am luat un interviu, unuia dintre bloggeri cu care am fost. (acvv, se pune asta ca bloger meeting )?? Videoclipul il voi posta mai tarziu dar pozele pot fi gasite la aceasta adresa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu