19 mai 2008

Fete Sukare

In drum spre casa am trecut pe langa unul dintre restaurantele manelizate de la mine din cartier. In fata acestui loc de cult, era o fata cam la 14-15 ani. Avea parul lung si roscat, vopsit recent. Drept imbracaminte purta un tricou decoltat "de firma" si o rochitza de lungimea unui prosop de fatza.

In mana tinea un celular "bengos" si fireste ultimul model aparut pe piata la care vorbea, afectat, cu probabil sotul sau gagicul ei.

Am ramas eu asa mai bine de 2 secunde admiram aceasta minune naturala in propriul habitat, gandindu-ma ca daca eu as fi tacsu, probabil as renega-o.

Pai cum mah omul lui Dumnezeu sa o lasi pe fica'ta sa iasa afara aratand ca ultima.... ( evit keywordurile alea ). Cat de beat sau iresponsabil sa fi??

Nu vedem cu totii stiri la TV cu pustoaice care patesc tot ce se poate patii si mame si tati care plang?? Pai de ce plangeti mai oameni buni??  Voi nu stiti unde se duce copilul vostru in fiecare noapte?? La ce discoteca?? Cu ce persoane?? Pai daca stiti si nu faceti nimica, de ce mai plangeti??

Ce pot sa mai spun eu, in fond sunt doar un rand in ceata... Cumparati-le telefoane high-tech, masini, rochitze mini si dupa aia, chemati ProTV-ul ca v-a disparut fata de acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu