20 mai 2008

Fetita si Tigara

Cand a venit Mari la mine cu cartea "Fetita si Tigara" (popup poza coperta) si mi-a povestit entuziasmata despre ce e vorba, am zis ca e o prostie. Am inceput sa o citesc doar pentru a o critica; cu un subiect absurd si un inceput ce lasa de dorit, eram sigur ca nu o sa o citesc niciodata.

Totusi dupa ce am rugat-o sa o lase la mine; ca sa o mai frunzaresc si sa rad.

Dupa primele pagini insa, am descoperit ca e o carte captivanta si ca autorul (Benoît Duteurtre) are un fantastic talent in a te face sa empatizezi cu personajele lui.

In mare parte ( acum sa va tineti bine fiindca subiectul e complet tampit ) , e vorba despre o lume dintr-un viitor apropiat unde "tendintele corect politice de astazi se transforma in norme obligatorii" asfel incat fumatul devine strict interzis iar copii sunt apropape idolatrizati.

Nu intalegeam de ce Mari mi-a spus, dupa ce abia terminase de citit cartea, ca nu mai suporta copii. Acum intaleg. Garntez ca dupa ce citesti ultimul capitol, capeti o dorinta irationala de a sugruma un mucos ( chestie pe care bineintales ca nimeni nu a facut-o , inca :D )

Asa ca recomand pe bune cartea "Fetita si Tigara" (La petite fille et la cigarette [popup]) de Benoît Duteurtre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu