15 mai 2008

Fumatul Ucide

Dupa cum deja stiti, pe pachetele de tigari sunt printate mesaje ca "Fumatul Ucide", "Fumatul dauneaza grav sanatatii tale si a celor din jur", etc.

Astazi am mers si eu sa imi iau un pachet de tigari, la magazinul din colt, o femeie cumpara si ea un pachet de vogue. Ma asez eu in spatele ei si astept.

-Buna ziua, vogue aveti, zice femeia fluturand un pachet gol.
-Avem, raspunde vanzatoarea in timp ce desface un bax nou de tigari. Ii intinde pachetu.
-Da din ala cu inscriptie aveti, ca asta??
-Cu ce inscriptie doamna, la oferta??
-Nu, exact ca asta. Eu ramasesem cu gura cascata, nu intalegeam ce vrea, aparente nici vanzatoarea nu intalesese. Cu "Fumatul Ucide", aveti??
Ramanem amandoi paf ( eu si vanzatoarea ). Eu gandesc ca probabil ia pentru fica-sa sau nepoata-sa si vrea sa o sperie.
-Nu, nu avem. Spune vanzatoarea in timp ce se apleaca sa puna pachetu inapoi in raft.
-Atunci dati-mi de asta momentan, ca am ramas fara tigari si....

Deci eu am ramas cu totu frapat de faza asta. De ce ai vrea sa cumperi un pachet cu "Fumatul Ucide". Nici pana la momentul de fatza nu am gasit o explicatie. Are cineva vre-o idee??

Un comentariu:

  1. Poate ca tipei ii fura fisu/fisa din tigari si vroia sa nu se prinda ca stie...

    RăspundețiȘtergere