30 mai 2008

Moarte de Om

In ultimul timp am feed readerul plin de tot felul de articole scrise de neadaptati, toate cu acelasi subiect: Profanarea.

Eu nu inteleg cum de abea acum s-a trezit si presa din romania, ca dupa o noapta de petrecere ca pustimea din ziua de astazi nu respecta mortii. Eu nu pot sa prind unde e elementul de inedit in toate povestile astea, unii din prietenii mei merg in fiecare joi sa pozeze la cimitir, cat despre hi5-ul din morga.. cati dintre ei nu ar vrea sansa.

Dar toata presa e socata, cum am putut permite asa ceva?? "Nu vi se pare imoral??" ... imoral da, da ce poti sa ii faci. In fond si la urma urmei, ce va freaca, pe voi presa, grija asta. NU aveti cazuri mai importante, politicieni corupti?? Copii omorati?? Traficul din bucuresti??

Nu stiu ce se intampla cu voi , presa, de stresati niste subiecte tampite.. cum ar fi acesta sau cel cu fata emo. Apucati-va bai baieti de treaba, sa va meritati salariu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu