12 mai 2008

New Header

M-am gandit ca v-ati plictisit de vechiu header DarkX-Studios.com asa ca l-am schimbat in ceva mai atractiv.

Pentru cei care m-au intrebat care e treaba, smekeria e simpla: Sunt 2 feeduri twitter, afisate aleatoriu , care contin mesaje scurte de la mine sau Mari. Avatarele animate sunt luate direct de pe serverele Yahoo .

Inca o chestie inventiva este ca tagline-ul blogului poate fi inclinat (cea ce e chiar mijto avand in vedere ca nici html-ul nici css-ul nu sunt instare sa incline un text ).

Eu zic ca o sa va placa smekeria mai ales ca eu deja ador faptul ca pot sa le updatez prin sms.

Va mai anunt ca astept un pic pana se pune cum trebe pe picioare capacitatea de a traduce din romaneste in engleza a google-ul si schimb traducerea in una automata ( diferita de cea manuala de acuma ).

Acum eu in mare daca cineva vrea mai multe detalii despre cum l-am facut sa lase un com aici :D

[poll=8]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu