17 iunie 2008

Back Online

UIte ca m-am intors din nou la pupitrul de comanda ds.com si vreau sa va zic ca omnentan operatia a avut sucess. Am un linux-windows semistabil ( ma rog in fiecare secunda sa nu buleasca ) .

Sunt in culmea fericiirii findca a iesit Oprescu. O palma imensa peste botul marinarului care acum, din cate observ, se cam ascunde de presa. Ce sa faca si el, l-au cam lasat laudatorii.

Am avut parte de niste intamplari foarte interesante in ultimele zile si o sa le postez pe parcursul zilei de maine si de poimaine.

Ma duc la interviu de job peste 2 zile asa ca nu mai accept comenzi nici pe site nici pe mail pentru ceva timp. O sa mai lucrez la cateva proiecte care sunt incepute deja.

Cam pe weekendul viitor mi-am pus in plan sa merg la "Salonul Pshi".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu