26 noiembrie 2008

Droopy si nimic…



In ultimul timp domnul Alexandru Neacsu a fost foarte ocupat cu droopy6.com, iar eu am incercat sa fiu copil constiincios si sa ma ocup de scoala (fiind clasa a 12-a); si nu ne-am mai putut ocupa de blog. De acum inainte sper sa am inspiratie sa postez macar o data pe saptamana, daca nu mai des, incercand sa nu las darkx-studios o epava, pe langa Droopy6.

In continuare o sa va fac un mic rezumat al intamplarilor din ultimul timp, si la evolutia micutului Droopy.

Din planul lui Alex, totul merge ca pe roate. Droopy6 are cautari, algoritmul de cautare functioneaza din ce in ce mai bine (cu ajutorul celor care rapoteaza erorile REALE), iar site-ul a ajuns sa fie comentat la radio.

Din planul meu insa, treaba merge incet, dar “sigur” ;) . Treaba cu invatatul incerc sa o invat, nefiind pana acum nevoita sa o practic. Din bunavointa maestrului, am fost si eu bagata in echipa Droopy6, desi eu nu am nici o treaba cu programarea, repartizandu-mi-se postul de editor de cautari; ceea ce nu e o treaba grea, singura mea treaba fiind aceea de a goli baza de date de cautari nule.

Probabil Alex se va intreba cum de postez eu acum, si mai ales altceva decat o cerere de scuze pentru ca am uitat de ziua noastra. Nimic nu poate explica acest eveniment mai bine decat lenea ;)) si un pic de melancolie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu