03 noiembrie 2008

Hallo’ween



Salutare bai cititori,

Sper ca nu erati pe radio lynx.ro joi cand am dat interviu. Am fost sub toata critica, vorbeam repede si de emotie m-am incurcat in cuvinte. A fost sinistru cat de prost am putut sa sun.

Dupa cum stiti, ieri a fost Halloween-ul. Noaptea ororilor pentru americani, un mare fas pentru Romani. Nu pot sa nu fiu depresiv cand imi amintesc de Academia Militara si de blocurile de ne-familisti din spatele ei. Blocuri in care mi-am petrecut o buna parte din copilarie si in care, in ciuda saraciei crunte, Halloween-ul se sarbatorea cum trebuie.

Imi amintesc ca aveam vre-o 7 ani cand mi-a scobit maica-mea primul bostan. Dupa vre-o 2 ore de munca l-a facut sa arate beton. Singura problema era ca sfoara era trasa prin interiorul lui. Cand am aprins candela dinauntru, tot bostanul s-a facut praf de podea. Ce mai, amintiri placute.

Sarind peste nostalgie trec la treburi mai importante. Cum ar fi faptul ca am pierdut una dintre cele mai bune proze scrise de mine datorita unui bug de windows. Acum ma oftic. Ce sa fac, nu pot sa mai recuperez ce s-a pierdut.

Aer de sictir prin tot feed-readerul meu. Si partea nasoala e ca e la fel de  molipsitor ca rasul. Pun pauza si ma duc sa ma culc, mi s-a racit deja grisuletul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu