03 ianuarie 2009

Nou Inceput

Salutare cititorule,

Shakespeare e mort. Moliere e mort. Şi nici eu nu mă simt prea bine. :))

Cam asta este starea pe care o am acum, la inceput de an. Sunt ocupat peste cap cu un proiect pe care il am pentru firma si nici macar nu mai am timp sa ma duc la baie, dapai sa postez aici.

Totusi am decis ca nu am sa las acest blog sa moara, sa dispara ca alte bloguri din lista mea in "umbra uitarii" ( sunt asa de literat,  la naiba! ) :P

Si daca tot sunt in subiectul "an nou" sa va scriu cateva scopuri pe care mi le impun pentru anul acesta:
  • Sa termin aplicatia pentru firma pana la dedline pe 17.
  • Sa citesc urmatorul roman din seria Dresden Files de Jim Bucher (apare abea in aprilie :(( ).
  • Sa invat sa cant Hey There Delilah, la chitara.
  • Sa imi fac dosarul pentru plecatul in state.
  • Sa invat mai bine.
  • Sa postez mai mult si mai inteligent.

Cam asta ar fi tot ce am de publicat astazi. Salutari si "Un an nou fericit!!".

Un comentariu: