29 martie 2009

La rascruce de dealea'

Salutare bai cititori,

M-am lasat de fumat!! :P

Ma simt ca dracu fiindca am facut o viroza teribila ( febra 40, tot tacamul ) care ma tot tine de o saptamana incoance.  Treaba e belita rau fiindca tot nu am reusit sa gasesc nici un design calumea pentru cdy.ro , partea nasoala e ca am primit un ultim avertisment si daca nu fac rost rapid de o idee o sa incep sa fregventez myjob.ro :))

Bai, chiar am inceput sa urmaresc treaba aia cu Alice facuta de protv. Mi-a placut de la inceput ideea si modul de reclama.

Probabil va intrebati ce se mai intampla cu droopy6.com care e momentan in paragina. Ei bine, eu nu am mai avut timp sa lucrez la el asa ca i-am dat codul sursa lui necenzurat si acum e problema lui.  Restu care au lucrat la droopy se pregatesc de bac.

Un comentariu: