05 martie 2009

Necalificat

Astazi am aflat si eu de rezultatele pe roblogfest, sunt calificat,  la nimic. E ok. Nici nu ma asteptam :P

Totusi, mi se pare aiurea ca pe primele locuri are sa iasa blogurile care au fost si anu trecut ( pariez, desii nu vad statisticile ).

De ce??

E simplu, fiindca au deja un trafic facut si un car de cititori care sunt dispusi sa se inscrie si sa votze de cate ori e nevoie pentru ca bloggerul / bloggerita in cauza sa iasa pe primul loc.

Dar ce e si mai ingrijorator e ca la cel putin 3 categorii s-a calificat un fel de OTV al blogurilor. Blogul in cauza este ice braker in discutia dintre alti bloggeri ( exp: "-Nu crezi ca gogu.pic.com e un tampit?? -Ba da!! Frate, da ce tampit e!! " )

Dar OTV Blog ( :)) ) are trafic si ranking si reclama si noi nu avem.

Asa ca astept sa vad ce iese la partea de jurizat, desii cred ca nu o duc prea departe nici cu "Blog Despre Business" nici cu "Comunicare - Blog de companie" pentru ca am deviat de mult de la categoriile astea in decursul anilor.

Totusi, tin pumnii tuturor din blogrollul meu care s-au calificat la o sectiune sau alta: Rupetile nasul!!

PS: Mai tine cineva minte cat de aprig injura Mircea Badea bloggeri acum un an si ceva?? Ce so fi intamplat??

4 comentarii:

  1. Eu nu m-am înscris. Dar asta ţi-am spus deja...
    :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mare gresala,

    Uite, am avut mana aurita.. toti pe care i-am votat s-au calificat :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Ceau Alex :)

    Uite, lumebuna.ro anul trecut nu a aplicat, dar anul asta a aplicat si este in primele 20 la 2 categ: blog colectiv si microblogging (cel mai informativ) [la asta nici nu am anuntat pe nimeni ca am facut inscriere :P]

    Deci cred ca mai sunt si exceptii :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Mihail, stii foarte bine ca cei de fatza se exclud.

    Mai exista si exceptii. Ma bucur pentru voi toti care v-ati calificat : lumebuna, necenzurat, etc..

    RăspundețiȘtergere