14 martie 2009

RoBlogFest Party

Cum a fost la RoBlogFest:

  • M-am intalnit cu Necenzurat si cu Tara in fata Mec, Unirii.

  • Nici un taximetrist nu vroia sa ne duca,  prea aproape.  Am procedat logic, am luat tranvaiul 3 statii in directia opusa, de acolo am gasit un taxi sa ne aduca inapoi.

  • Am inghetat 4 ore la coada. La fiecare 3 pasi cineva isi twitter'ea coordonatele geografice.

  • Mi-au pierit glumele cand am vazut asa adunatura de oamenii pe care nu ii cunosc.

  • M-a linistit Diana de la metropotam dupa care am tinut-o cu ea intr-un feedback continuu pana dimineata.

  • Am mers rapid si am schimbat tricoul meu oribil,  gasit pe principiul "mie imi miroase curat", cu cel de la RBF.

  • Am mancat pachetelul de la KFC ( furculitele sunt overrated ) si am baut multa berea mocca.

  • A venit zoso.ro care si-a mai spalat o parte din pacate cu bere. Eu am vrut sa sar evenimentul, dar daca tot a postat necenzurat.

  • Apropo de Necenzurat, el cauta scandal. Intai mi-a facut cunostinta cu programatorul de la peepler apoi cu zoso. Astazi, ii parea rau ca nu l-a gasit pe blogatu.

  • Am aflat ca umorul meu este copiat de la Teo@decocafe .

  • Un tip,  a avut impresia ca il luam la misto cand discutam despre AJAX. Poate ca a fost greasala mea ca am incercat sa vb cu el in conditia in care se afla. ( sorry, antipatia ramane si dupa ce te trezesti) .

  • Hi-Q au fost mijo, desii nu era nimeni destul de treaz sa ii aprecieze.

  • VisUrat a cam castigat tot ce era de castigat, inclusiv niste huiduieli din partea publicului.

  • Am plecat printre ultimii, intr-un taxi, in acordurile lui Guta.

2 comentarii:

  1. Si eu as fi crezut ca faci misto de mine daca mi-ai fi zis ceva de Ajax acum doi ani ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. dau si eu un comentariu tarziu

    frate... misto a fost... we where wasted all nigt, poate o sa faca si astia editia viitoare vineri sau sambata seara sa fie mai bine pt alcoolemie sa dureze mai mult ;)

    RăspundețiȘtergere