24 aprilie 2009

Taximetrista

Astazi am fost pana la sediul tu.ro sa iau cadoul pentru Mari.  La intoarcere, maica-mea conducea.

Pe langa Brancoveanu, o taximetrista  incerca sa intre pe sensul nostru de mers, o vad, ma intorc catre maica-mea si zic "Bai, ai grija, ca astia fac de obicei pro..." dar nu apuc sa termin propozitia ca taximetrista capata brusc prioritate ( pe semne printr-o interventie divina ) si baga 3 sferturi din dacia ei rablagita pe sensul de mers. Maica-mea trage de volan si o evita milimetric apoi se inscrie la loc pe  banda a 2-a.

Vad ca taximetrista accelereaza nervos pe banda 1 si ajunge in dreptul geamului meu. Rulam amandoi geamurile :

Vaca: Ca proasta te-a facut mata ( catre mama )!!
EU: Auzi cucoana?
Vaca: Aud!
EU: De unde morti mati ti-ai luat carnetu bai distrus-o?? Unde p*** mea bagi toata masina cand vrei sa iesi?? Cretina p*** mele!! Ti-a luat mata prioritate cu gu....

Vaca ruleaza geamul in timp ce eu continui sa injur in surdina.
Asta e frate, cu prostii nu te pui, ca au mintea odihnita!


Urmatorul post va fi despre soferii de care trebuie sa te feresti in trafic!

2 comentarii:

  1. frate, o sa mai gasesti tampiti ca aia, stii faza cu pustiu care se dadea mare in fata lu gajik-sa. pentru astea ai nevoie de o bata si o piatra, sa arunci piatra in sus, si sa o lovesti cu bata in asa fel incat sa le futi masina si pe urma mergi normal, (varianta lunga, oricum, iti trebe o bata in masina, iti pov cand ne mai vedem dc)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai devenit un comentator foarte activ de cand mi-am luat masina. Ce s-a intamplat?

    RăspundețiȘtergere