21 aprilie 2009

Un Paste Romanesc

De dragu de a nu va plictisii am sa sumarizez cateva intamplari amuzante de pastele asta:

Mi-am luat masina!! Dar nu am carnet :P ( Cand imi iau carnetul, ma duc in poligon sa fac o liniuta cu cmd ).

Am fost sa iau un pachet de tigari de la non-stop, in fata mea, un politist cumpara o sticla de vin la comun cu un tip taciuniu si plin de tatuaje ( clar interlop ). Cum era aia?  Politia, siguranta si incredere ?

Am facut pastele la cimitir la fratime-o cu un preot smuls parca dintr-un film de Hitchcock ( tanar, par lung, o suvita alba ). Cand a inceput cu "Si celor din morminte, viata darui-ndu-le..." era sa o iau la fuga.

Maica-mea a reusit sa faca slalom printre cruci si am iesit din cimitir fara sa lovi vre-un mormant.

Aseara am iesit cu niste prieteni ( 5 la numar ). Pe langa politia capitalei, un mosneag vagabond a dat sa vina spre noi, moment in care unul dintre noi ( nu eu ) a strigat "Hai bai mai repede, ca asta ne ataca!!". =))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu