17 mai 2009

Semn rau?

M-am dus sa imi iau un pahar de apa din bucatarie. Intru pe usa, aprind lumina si vad o matura cazuta. Ridic privirea spre masa doar ca sa fiu intampinat de o alta privire. O matza neagra.

Raman blocat. Matza se uita la mine, eu ma uit la mata si contemplez cum draku a reusit sa ajunga la etajul unu. Dupa cateva secunde de blocaj mental, ma tresesc si dau fuga pana in dormitorul alor mei. Ca sa ii anunt ca, din senin, e o matza neagra in bucatarie.

-Tu ai luat ceva?? Spune maica-mea...
-Bai, jur: E O P.I.S.I.C.A N.E.A.G.R.A IN BUCATARIE!!!

Bun, mergem cu totii in bucatarie. Nici urma de matza.

-Sigur nu ai luat nimic?
-Puteam sa jur ca...

O vad pe balustrada balconului de unde imi arunca o privire scarbita si sare in copacul de vizavis.

-Na mah!! Acum ai vazut-o??
-Ce sa vad?

4 comentarii: