29 iunie 2009

Vecina de la 2

Acum cateva minute, la ora 11:20 PM, la usa mea bateau un politist si o politista. Scopul lor era sa ma "calmeze" pe mine.

Dar sa incep cu inceputul:

Ca toate povestile bune, totul incepe cu o bunicuta. O bunicuta care sta deasupra mea si care are o droaie de nepoti bezmetici si galagiosi, nepoti care in fiecare dimineata se trezesc odata cu gainile si ma trezesc si pe mine cu bubuituri in tavan.

Dar cum e tot romanul, ea nu isi vede barna din ochiul ei, ci vede paiul din al meu. Mai exact faptul ca la mine in casa e curent si ca usile se mai trantesc din cand in cand. Si de fiecare data cand se trantesc usile, ea negresit bate in teava sau in podea. M-am obisnuit cu asta. Pana acum.

Astazi seara aud bataie nervoaste in usa, credeam ca e vecinul meu care iar nu are somn, nu a fost sa fie. Era politia. Un gagiu cu ochi albastrii si putin cam umflatel si o fatuca blonda.
- Locuiti singur?
- Nu, cu parintii mei..
- Buletinul va rog...
- Dar despre ce e vorba?
- Buletinu, il aveti?
- Stati sa il caut va rog? ( caut, nimic )
- Daca mai stati un pic..
- Datele dvs, cum va numiti?
- Neacsu Iulian Alexandru .. ( blonda scrie in carnetel )
- Ion......
- Nu Iulian ( blonda sterge in carnetel )
- Dar puteti sa imi spuneti si mie despre ce e vorba?
- Domnule... ( politistul se uita afectat la mine ) .. Suntem aici fiindca... ( gandesc: downloaduri ilegale, ma uit la badea, agatat babe pe strada.. ?!? ) ... trantiti usile.
- Ce?!? Aaaaa... inteleg.. inteleg... O secunda am crezut ca veniti sa imi spuneti ca mi-ati gasit scuterul pe care mi l-au furat acum 2 ani.

Bine, dupa ce politistul de talie grea ma ameninta ca imi iau amenda de pana la 20 milioane ( 20 milioane oameni buni, mai era putin si ma baga si la mititica ) si discuta cu mine ca si cand as fi un copil de 10 ani. Inteleg intr-un final ca vecina mi-a depus plangere la politie. Dar ca eu nu pot sa ii depun ei fiindca o sa fiu amendat pentru "solicitare falsa".

Acuma ma poate clarifica si pe mine cineva. Ce pot sa fac? Care e legislatia in domeniu? Se poate asa plimba politia pa' la orice usa la orice ora? Ca am si eu niste oameni pe care nu ii simpatizez si vreau sa le trimit garda pe cap :P

Update: Cred ca am prins o parte din smecherie. Vecina mea lucreaza intr-o institutie importanta. Nu am aflat inca unde dar am niste banuieli... Va tin la curent cand aflu mai multe.

9 comentarii:

  1. suni la 112 si zici ca vecina provoaca deranjarea linistii publice
    si sa o mai ea si pe ea

    eu in locul tau le ziceam... aveti mandat ?
    if answer = nu
    a bun, la revedere, urmat de usa inchisa in nas
    else
    vreau sa vad mandatul

    RăspundețiȘtergere
  2. Ceva de genu pateam eu constant de vreo 6 luni. O tanti nebuna care urla in casa de la 6 dimineata. Cand am chemat politia tot eu mi-am luat avertisemnt verbal..culmea,nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. @necenzurat Tu ai inchis un site pentru o scrisoare. Despre ce discutam?

    @Avon Acum imagineaza-ti ca tanti aia lucreaza undeva in politie sau poate mai sus. Iti dai seama ca sunt legat de maini si de picioare in situatia asta. Da lasa, ca ii pregatesc eu o surpriza >:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Luis Lazarus 2 esti tu ma =)) faci investigatii sa vezi unde ce si cum e baba. Eu o bagam de unde a venit una doua si gata. Politistii nu stau 24 din 24 la usa ta sa vada ca tu trantesti usile. Cand au venit ei probabil nu au auzit nimic deci decat pe vorbe nu iti pot da nimic. Of doamne tot eu sa te invat :)

    P.S. am trecut si eu prin asta dar la mine era cu muzica :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Banii sau "relatiile" conteaza in lumea asta ca poti sa suni sa afci 100 de reclamati nu fac nimic, Dar cand sunt o tanti si se prezinta ca X-ulescu (persoana sus pusa) se schimba situatia si nenea politist aplica legea ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Alex, stai potol nu ai cum sa primesti amenda doar pentru chestiile astea. Daca e nevoie totusi sa primesti amenda, crede-ma e nevoie de masurarea decibelilor, de stabilirea exacta a orei la care s-a 'comis fapta', de martori etc, etc.

    Cat despre baba..eu iti zic sa te caci la ea pe pres, sa dai cu benzina si sa-i dai foc. Apoi sa bati la usa si sa fugi. Asta asa..ca sa ne si amuzam un pic.

    P.S: Eu am facut chestia de mai sus cand aveam fo 15-16 ani :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Vecina ta este de la politie :)) 100 de intrebari pana afli ce se intampla de fapt :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Urasc babele ce au pile pe cine stie unde. Eu am auzit de un tip de la serviciul de paza din supermarket pt ca a retinut o baba si a dus-o sa vada imaginile de pe camerele de filmat. Baba iesise din magazin cu niste produse cumparate din alta parte dar nu le lasase la intrare si nici nu avea bon pt ele.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi se pare absolut incredibil... doar pentru atata amenda, si unii deranjeaza linistea publica mult mai mult, dar daca chemi politia nu vine...

    RăspundețiȘtergere