28 septembrie 2009

Cetelem Contrataca

Iarasi am avut o discutie interesanta cu o domnita de la Cetelem. Don'soara s-a ratoit la mine, m-a luat la intrebari in legatura cu firmele cu care lucrez si mi-a corectat cand am zis "factura" in loc de "chitanta". In principal, dumneaei se vede in masura sa ma puna serios la punct pentru ca am 2 facturi ne-platite.

I-am explicat, cat se putea de diplomatic ( avand in vedere si interlocutorul ) ca una dintre facturi a fost platita si ca, conform matematicii din clasa a II - a ( pe care domnisoara probabil nu a terminat-o ) , 2-1 = 1. Deci nu mai sunt atat de rau-platnic.

Pana la sfarsit nu ne-am intales de nici un fel si don'soara m-a amenintat ca daca nu platesc pana la sfrsitul lunii am parte de "actiune juridica" si penalizari ( pe care oricum le adauga ).

Intrebarea mea este: Daca tot sunt penalizari si este si "actiune juridica", atunci trebuie sa fie si telefoane de frecare la cap

Telefoane primite : 25 ( la 30.09.200 - 14:08 )

4 comentarii:

  1. las ca o sa crape cetelemul impreuna cu flanco, inchid magazin dupa magazin. s-a dus perioada de aur cand te duceai cu buletinul si luai plasma.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi s-a intamplat si mie dar la Efg cred ca am stat 20 de minute ca sa verifice in sistemul lor ala prost ca de fapt s-a actualizat si afctura platita de mine

    RăspundețiȘtergere
  3. pe cine "l-a sfarsit"? :))
    in general cand critici pe cineva ca n-a terminat clasa a 2-a ar fi bine sa demonstrezi ca tu ai terminat-o.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ariciul

    Multumesc pentru corectarea.

    Din site-ul tau am intales ca lucrezi tot in domeniul IT.

    Vei descoperii la un moment dat ca numarul de proiecte este direct proportional cu timplu tau liber. E simplu, daca esti profi' o sa te prinzi ca timpul tau inseamna bani... :D

    Pe la vremea aia ( sa speram ) ai sa scrii articolele, nu le vei mai prelua. ;) Si o sa descoperi ca e foarte greu cand le scrii chiar tu ( trebuie idee, mod de exprimare si mai ales trebuie sa fie periodice )

    Si tot atunci are sa apara un pusti care iti va spune ( cu putin tact ) ca esti cam prost fiindca ai facut o gresala din repezeala ( remember: timp = bani ). X(

    Te vei supara si iti vei faca un pic timp sa ii raspunzi la comentariu ( te va costa cam cat un hamburger ).

    Dupa care, daca ai sa iti mai amintesti de mine,vei lasa si un "bai, ai avut dreptate" aici pe blog.

    Pana atunci: Multa bafta!! :P

    RăspundețiȘtergere