11 noiembrie 2009

Cum sa fraieresti clientii?

Vodafone a descoperit raspunsul la aceasta intrebare. Mai exact cum sa fraierasca un client presoana juridica.

Demonstratie:

Un client are un abonament Buissness + extraoptiune de internet mobil ( 100 lei / luna ) . La un moment dat , abonatul are o restanta la plata si serviciul de telefonie este intrerupt ( corect, ca sa nu isi mai faca alte datorii ) dar impreuna cu serviciul de telefonie se opreste si extraoptiunea de internet.

Abonatul plateste factura ( abonament + extraoptiune ) la jumatea lunii insa descopera ca a fost fraierit de 50 lei ( pentru ca el pateste internetul pe toata luna, insa nu a beneficiat decat de jumate ).

Clientul se intreaba "Unde se duce diferenta?".

2 comentarii:

  1. Pentru ca sunt niste nesimtiti si se poate. Inclusiv ORANGE. :) Se omoara sa atraga noi clienti dar nu prea se straduiesc sa tina clientii actuali si sa fie multumiti. Am facut marea greseala sa aleg internet de la ORANGE si numai probleme am cu el. Nu pot renunta ca sunt bou si am semnat pe 2 ani. Dar cum trec doi ani renunt si la abonament si la internetul lor. Sunt de 6 - 7 ani in reteaua lor si ....... Mai bine cartele preplatita ca este mai avantajos asa

    RăspundețiȘtergere