21 ianuarie 2010

Parapsihologi

In ultimele zile, la televizor si in ziare s-a vehiculat la culme subiectul "flacara violet". Nu am nici o problema cu asta. Daca esti destul de apropiat de stramosii tai simiani si crezi ca poti fi controlat printr-un fel de vant magic de catre samanii moderni imbracati in mov spalacit, atunci nu ma intereseaza ce crezi.

Ma enerveaza insa sa vad unii idioti, auto-intitulati "parapsihologi", care considera ca NLP-ul sau hipnoza sunt lucruri magice. Am auzit tampenii, chiar ca "hipnoza controleaza campurile energetice" si ca "pentru NLP nu trebuie sa fi langa subiect".

Domnilor dragi, eu am facut hipnoza si NLP. Nu sunt magician, nu pot sa deosebesc un camp de porumb de un camp energetic, nu cred in bioenergie si totusi mi-a iesit faza.

In concluzie, ar trebuii sa mai cititi un pic despre subiect inainte sa va apucati sa va dati cu parerea.

Resurse gasiti aici:

3 comentarii:

  1. Ma pasioneaza subiectul parapsihologiei foarte mult. Ideea e ca totul e natural, e normal sa se intample si asa mai departe. Multi oameni spun ca puterile parapsihologice vin de la cel cu coarne. Ideea e ca tot organismul uman e facut perfect, iar multi oameni nu au acces la aceste puteri pentru ca daca ar avea s-ar duce de rapa toata lumea, ganditi-va la cei cu scopuri rele. Insa ideea e ca totul are un echilibru care poate fi descoperit si manipulat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar tot nu ai reusit sa ma hipnotizezi. Ha ha.

    RăspundețiȘtergere