12 ianuarie 2008

Kreskova

Preluata de pe artistu.voce.roIn cam vre-o 6 ore trebuie sa merg la petrecerea unui prieten si de aici si numele postului. Tocmai m-au sunat ai mei sa ma intrebere ce bautura sa ii ia (se pare ca toate sunt peste 500 de mi vechi) le-am zis sa mearga pe o vodka iar ei mi-au sugerat Kreskova (amintindu-mi automat de reclamale cu garcea) chestie care mi-a tinut mintea ocupata vre-o 5 minute apoi m-am gandit ca:

De dimineata m-a sunat prietena mea. Parintii ei nu o lasa afara fara soricica ei mai mica. Problema e ca m-a luat super prin surprindere asa ca am ramas o tzara in pom cu tot cu ziua mea planificata pana la ultimele detalii. Totusi am reusit sa imi fac un plan mental rapid si sa ma hotarasc sa scot alocatzia si nijte bani din banca ca sa pot sa duc si eu copilul la un mec sau ceva.

Acum mai am aproximativ o ora pana ma intalnesc cu ele si sunt curios daca o sa mearga planul meu intocmit pe fuga, dar tare mi se pare ca o sa patesc ca Shaun (din "Shaun of the Death" pentru cei care au vazut film : daca nu l-ati vazut.. vi-l recomand!).

Am vrut sa imi iau cu mine, la petrecerea prietenului meu, camera digitala noua pe care am primit-o de ziua mea. Asta pana mi-am amintit de un post recent pe care l-am citit pe un alt blog in care, un baiat, fusese jefuit si ramasese fara camera si acte.

Nu imi permit sa imi asum riscul asta cu noua mea achizitie asa ca o sa iau camera de buzunar (care e a parintilor) . Iar actele.. alea oricum trebuie sa le iau, nimeni nu imi da 18 ani si probabil ca o sa raman fara tigari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu