12 ianuarie 2008

Update la Kreskova

Pana la urma s-a dovedit a fi o zi superba.

Precizez ca desi am elaborat un plan asa de complex.. a mers din kil. Am ajuns acolo,am luat cafea, am asteptat una bucata prietena cu sora mai mica.

Bugetu a fost la fix si ma bucur ca nu am ramas la spalat vase, desii trebuie sa spun ca Mec-ul are cele mai urate preturi cand vine vorba despre o masa. Adica cu banii aia puteai hranii o familie de 3 timp de 2 luni si ma gandescu eu ca ar fi rentabil sa imi deskid un restaurant.

Copilul s-a dovedit a fi super cute si total diferit de specia "Dennis pericol public" pe care o vad din cand in cand in 313. Am mancat si am mers la mine, cea ce s-a dovedit a fi o idee geniala fiindca mama era in culmea bucuriei (cred ca are nevoie de o nepotica, to bad ca nu prea am eu fatza de tatic).

Eu nu mai am jucarii de mult. Pe alea din copilarie, le-am dezasamblat ca sa creez inventzii noi ce si-au gasit locul de odihna vesnica pe balconul familiei, asa ca i-am pus copilului in brate camera mea noua si l-am lasat sa pozeze tot ce vroia, copii mici prind repede tehnologie high-tek: mie mi-a luat o luna sa invatz sa o pronesc da pai sa fac si poze.

Nu imi venea sa cred ca ma scoate un copil de 9 ani din meseria de fotograf, deci am ramas uimit cum eu cu toata experientza mea sunt pus la respect [fotografic vb] de un copil.

Acum, dupa ce le-am dus la metrou, m-am intors sa mai postez ceva inainte de petrecere. Bine ca mama a invitat-o din nou, maine, pe aia mica sa ii faca clatite cu inghetzata. Abea ajtept!

Un comentariu:

  1. Alex scumpule fara suparare te rog, "desi" e cu un singur "i" nu cu doi :)
    Mama SisC

    [I stand corrected :P]

    RăspundețiȘtergere