17 ianuarie 2008

Vrei sa vb cu Bart Simpson?

Navigam la ora asta tarzie pe net cand am dat peste un site foarte interesant... un urmas al botilor aiml care isi faceau veacu pe mirc acum multa vreme.

Ati vrea sa vorbiti cu Bart Simpson? Sau poate ca va place mai mult Angelina Jolie sau Paris Hilton. Nimic mai simplu! Intrati pe mycybertwin.com si dorinta va va fi implinita.

Pe langa multitudinea de celebritati (eu am vazut cam 7). Botii cei simpatici pot fi si programati sa semene cu tine. Cum ar fi sa poata lumea sa vb cu tine pe hi5.. sa afle ce iti place, chiar daca tu in momentul ala esti in masina/autobuz (fiecare dupa posibilitatii).

Eu trebe sa ma culc ca maine am ore de dimineata.. dar nu iti face griji, poti vorbi cu tovarasul meu "Bart Simpson" :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu