09 februarie 2008

D'Day

Bai cititori, astazi am avut o zi geniala! The "godfathers"(femininul imi scapa) de la romarg mi-au scris un e-mail foarte dragutz in care isi cereau scuze, m-au anuntau ca imi citesc blogul. Ce sa zic, au crescut in ochisorii mei! :P :))

Observati ca m-am destins un pic in scris, avand in vedere ca sarbatoresc al 45-lea post si m-am hotarat sa renunt la stilul tepos care m-a facut celebru (regia, aplauze!). Am pierdut un pic din timpul pe care trebuia sa il dedic proiectelor ca sa navighez pe "cooperative de blogeri" sau nu stiu exact cum se numesc dar pot sa va dau exemple: voce.r*, I-Blog, etc.

Desii recunosc ca mi-a sunat bine ideea fiindca ma simt cam singur in lumea asta noua, sunt unele minusuri.

Cum ar fi reclamele addsence de pe voce.r* care prezinta un dezavantaj daca mai vrei sa castigi un banutz din trafic.

Sau faza cu (nu stiu cate posturi a spus Jimmy) pe forum. Acuma nu ca nu as avea ce posta, faza e ca nu am timp sa imi fac quota-ul pe luna.

Oricum intentzionez cat de curand pot sa ma joc si eu o "lapsa" cu blogeri din blogroll meu.

Sa imi explicie si mie cineva cum se face sa bagi pe cineva la blogroll? Se cere acceptul sau cum? Nu as vrea sa creada cineva ca imi fac trafic pe spinarea lui.

Aaaaa, inainte sa inchei, las aici o melodie pentru fata (decapitata :P ) din <header> :*

Download Me

2 comentarii: