12 februarie 2008

Invatamantul Romanesc

Am convenit ieri, pe drum spre scoala cu prietenul meu Sorin, sa ne scriem amandoi parerile despre faza cu alocatiile sub 18 ani. Uite ca el si-a scris partea lui si acum e randul meu sa imi dau cu parerea. Eu abordez mai putin practic situatia:

Ministerul Invatamantului, sprijinit de Guvern a decis sa nu mai acorde alocatii elevilor care au trecut de varsta de 18 ani, adica celor din clasele a 11-a si a 12-a.

Uite ca ministerul a hotarat sa jacmaneasca si mai mult din bugetul acordat elevilor, acuma intrebarea existentiala ... banii astia.. unde se duc?

In parcuri? Vorba lui Sorin. Sau unde... ca dupa calculele mele sunt destul de multi. Chiar daca s-au marit alocatiile cu 10 lei, tot mai raman multi bani care nu se duc nicaieri. Sau se duc?

Nu stiu despre voi, dar eu m-am saturat sa fiu furat. Nu ca ar fi o avere banii aia ... da sunt ceva, sunt o motivatie pentru multi sa vina la scoala, sa nu isi ia un serviciu mai bine platit. Daca tot ne ocupa 6-7 ore pe zi, macar sa ne dea bani de laptic si cornulet.

Tocmai din aceste motive, Sorin mi-a spus ca la intrunirea C.C.E nationala s-a discutat subiectul. Parca se vorbea si de o greva care mie imi suna bine. Cea ar fi sa ii lasam nemancatzi pe picpalaci astia. Asa ca, elevi, uniti-va!! :P Hai sa dam jos sistemul ticalosit!! =)) (sunt in asteptarea arestului si a militiei)

5 comentarii:

  1. cel mai praf lucru care se putea intampla e sa ne conduca niste minti luminate cu lanterna deaia am ajuns in halu asta deci jos toti astia care au lumini artificiale in cap

    RăspundețiȘtergere
  2. si faza cu alocatiile e de cacat nu mai stiu de unde sa fure au furat de la pensionari dein spitale scoli si aku si de le niste elevi care nau nici o vina
    pai cum frate inloc sa salvezi vietile altora prin metode de asigurare fura ei asigurarile desi nu au nevoie si lASA LUMEA SA moara pe strada ka cica le pasa de noi le pasa pe naiba
    o saajungem sa dam jos si statu sata dde kaka oricum fuk you romania ka si paraziti

    RăspundețiȘtergere
  3. partea q sistarea alocatiilor peste 18 ani e o prostie si vorba voastra, furt pe fata. totusi, obligatorii si gratuite sunt doar clasele 1-10. de aia iti platesti tu manualele in momentul asta. decizia aia de care stii tu (probabil) a fost cea in care s-a hotarat sa fie 10 clase obligatorii in loc de 8 si astfel manualele au devenit gratuite si in primele 2 clase de liceu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, m-am interesat si ai dreptate.. nu erau gratuite asa ca imi corectez singur gresala. Si totusi, nu ar frumos sa fie, macar asa de dragul alocatiilor pe care nu le mai primim :)

    RăspundețiȘtergere