12 februarie 2008

[Update]Invatamantul Romanesc

Cititi-o asa cum e, am priomis ca nu o comentez sau modific ( in afara de cenzura si greseli :P ) Nu am fi primi bai Tiby - uita-te!


Tiby: frate...banii aia de pe alocatzie care ii iei tu, nu ii iei ca pe un salariu ca sa vii la scoala, ala este considerat un ajutor financiar pt cei care nu prea au bani asta una la mana si doi la mana sa-tzi cumperi rechizite...pt asta e asa numita Alocatzie
Eu: 1.)poasteaza asta pe blog :))
Eu: imi plac contra argumentele :))
Eu: 2.) :)) Pentru mine e, ti se pare corect sa nu o mai luam??
Tiby: 1) nu postez pe blog ca stiu ca ori nu primesc raspuns ori primesc raspunsuri aiurea, 2) inseamna ca nu mai trebuia sa te "inrolezi" de la bun inceput, si daca nu am mai primi bani de la mamica sau taticu am face si atunci greva? :-/
Tiby: ;)
Eu: asta nu e un risc tibi.. findca oricum primesc
Eu: daca ar face ceva util cu banii aia.
Tiby: e
Eu: ar fi ok.. da se duc pe ******* din cismigiu
Tiby: itzi zic io
Eu: si e pacat..
Tiby: la un moment dat
Tiby: nu mai primesti
Tiby: si nici la scoala nu o sa mai fii
Eu: pi da ma tata.. da gandejte-te si tu un pik
Tiby: nu te pune cu sistemu, ca e ca si cum te-ai pune cu dumnezeu
Tiby: esti tu contra o intreaga populatzie
Eu: pensia alimentara se da atata timp cat aduci dovada ca ejti in invatamantul de stat.
Tiby: mai ales ca nu te baga nimeni in seama ca nici macar liceul nu-l ai terminat
Eu: ca inca mai esti la scoala..
Tiby: stiu
Tiby: stiu f bine
Eu: m-ai bagat tu nu ;)
Eu: :))
Eu: sunt eu 1... + inca 100 :))
Eu: care au aceias parere..
Eu: + alti 100 care nu s-au decis..
Tiby: tu crezi ca mie imi convine sa nu iau alocatzie?
Eu: nimanui nu ii convine ;)
Tiby: crede-ma ca nu ai cu cine vorbi
Eu: pi nu vb :)
Eu: facem greva..
Eu: :))
Eu: tu crezi ca glumesk, dar nu glumesk..
Eu: o sa se faca ;)
Tiby: n-am zis frate asa ceva
Tiby: e treaba ta ce faci...io incerc sa-tzi zic...ca nu are rost
Tiby: oricum nu merita
Eu: crede-ma
Eu: merita.. atata timp cat banii aia nu se duc pe apa sambetei
Eu: crezi ca o sa faca ceva util cu ei
Tiby: frate
Eu: o sa isi mai ia un bmw
Tiby: se duc sute de milioane pe apa sambetei
Tiby: si tu itzi pui problema de alocatzie?
Eu: da nu din contu meu..
Eu: :))
Tiby: gandeste-te frate cand o sa ai salariu pe bune
Tiby: sa vezi atunci cat o sa-tzi suga
Eu: pi am deja
Eu: nu stau in ei..
Eu: da totusi..
Eu: principiu conteaza.. pentru noi ajtia care avem principii
Tiby: cu contract de munca?
Eu: fara contract de munca
Tiby: atunci nu se pune problema
Eu: cum adika??
Tiby: in momentul in care lucrezi pe un contract
Tiby: statu itzi suge din salariu
Tiby: nujtiu cate procente
Tiby: ba pt aia
Tiby: ba pt aia
Tiby: pt somaj
Tiby: diverse chesiti
Eu: da frate
Eu: da am somaj dupa aia
Eu: asa ce castig??
Tiby: cum adica ai somaj dupa aia?
Eu: pi daca imi targe din salariu
Eu: pentru ajutorul de somaj
Tiby: da
Eu: daca ma dau afara
Eu: am si eu parte nu??
Tiby: da
Tiby: primesti un ajutor mic de somaj
Tiby: da' nu te ajuta sa-tzi platesti intretzinerea
Tiby: telefonul
Tiby: curentul
Tiby: etc
Eu: asta e
Eu: da primesc??
Tiby: da ma primesti
Tiby: cum primesti pensie
Tiby: ajutor de somaj dc sa nu primesti?
Eu: pi vezi
Eu: deci inseamna ca banii aia fac ceva
Eu: o schimbare
Eu: cat de mica
Eu: pe cand daca iau retrag alocatiile astea
Eu: ce schimbare se intampla..
Eu: nimica...
Eu: aaaa.. da
Eu: se mareste pentru restu.. cu 10 lei
Eu: mare ****.. restu de 10 unde se duce??
Eu: in bugetu de stat, noo.. in buzunar la mr deputat
Tiby: nu rezolvi nimic frate
Tiby: cu greva
Tiby: cum poponari nu au facut nimic pt legalizarea casatoriei
Eu: crezi ca eu o fac??
Eu: o fac miliarde de elevi!
Tiby: sa o faca
Eu: da poponarii nu aveau dreptate
Tiby: e na
Tiby: poponarii nu au dreptate
Tiby: da' voi avetzi nu?
Tiby: :))
Eu: normal :))
Eu: adica vorba parazitiilor.. incurca copilul
Eu: care e mama, care e tata?
Tiby: adevarul e ca nu potzi compara mere cu pere...da' frate
Tiby: copii aia au parintzii
Tiby: o sa vina ta-su lu x
Tiby: il urecheste
Tiby: ii **** si 2-3 palme eventual
Tiby: si asta la mai multzi
Eu: da nu numai elevi sunt de acord
Eu: si parintii
Eu: si profesorii
Eu: majoritatea
Tiby: totzi nu?
Eu: tu ejti de acord??
Tiby: da' frate...si eu sunt de acord
Eu: daca s-ar face greva
Eu: zi ca te-ai duce tu la ore
Eu: sa fi singurul din clasa??
Tiby: daca ma lasa ma duc acasa
Eu: E ok daka postez parte cu alocatia pe blog??
Tiby: parte cu alocatzia?
Tiby: adiq?
Eu: adika ce am vb noi de alocatzie..
Tiby: ce mai exact
Eu: pi nu jtiu
Eu: o sa vad cand o sa o postez :))
Eu: te intreb doar daka nu ejti pudic :))
Tiby: nu e vorba de-asta
Tiby: dar
Tiby: posteza...dar cu indiferentza daca stii la ce ma refer
Eu: da mah
Eu: ;)

2 comentarii:

  1. Fetitza cu funditze13 februarie 2008 la 15:09

    E buna chestia cu greva. scapam de nishte ore, ne da la shtiri, marfa...
    eu zic s-o facem in weekend la Znagov.;) Greva vreau sa zic...

    RăspundețiȘtergere
  2. Da eu n-am priceput... k ce fel de greva e...k dak e greva foamei nu ma inscriu . dak e cu banderole pe manecutza k la japonezi mai merge. puentzi-ma pe listu

    RăspundețiȘtergere