17 februarie 2008

Iq Test

Hai sa va arat ceva super dar uitati-va la imaginea asta 30 de secunde apoi citeste ce scrie sub ea:

neuron-dance.gif

Daca vedeti miscarea in sensul acelor de ceasornic, atunci predominanta este emisfera dreapta. Dar, daca ai un iq peste 160 poti sa o vezi miscandu-se si in sens invers. Incearca! :P Uite un hint, incepe sa o masori de la picioare in sus :))

PS: Pentru a nu mai fi flodat cu mesaje pe mess ... se pare ca nu tine de iq, ci mai mult de cat te chiorajti la ea. Infirmand astfel ce a scris autorul postului original de unde am preluat eu stirea asta. Va garantez insa ca nu e flash, nu isi schimba miscarea la 5 secunde, nu e magie neagra :P

PPS: Pentru ca iarasi, lista mea nu e multumita, 2 persoane totusi nu pot sa vada amandou miscarile.. Asa ca am decis sa scad media iq-ului la 120 minim :P =)) [Preluat]

6 comentarii:

  1. mi-am facut testul IQ....din fericire mi-a iesit negativ #:-S

    RăspundețiȘtergere
  2. unde draq se miska aia invers?:-??
    tu qm o vezi? /:)

    RăspundețiȘtergere
  3. na!!! k v-am luat!!! o pot invarti in orice directie doresc!!!:))) BLONDELE LA PUTERE!!! cred k v-a trebui sa mai scazi putin IQ-ul:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu sunt blonda, si eu reusesc sa o invart in ce directie vreau, nu cred k, culoarea parului, are vreo legatura cu IQ-ul ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. e poate vedea in doua sensuri..dar daca stati bine sa va uitati atunci cand se invarte invers acelor de ceasornic are piciorul in fata si fata in spate..si posibilitatea e doar una

    RăspundețiȘtergere