16 februarie 2008

Tiricouri de Sf.Valentin

Dupa cum probabil stiti, e la moda sa se sarbatoreasca contrapartul dragobetelui romanesc si anume Sfantul Valentin. O sarbatoare inchinata dragostei. Dar nu o sa incep sa va spun despre sarbatoare fiindca in ciuda aparentelor , acest post nu este dedicat sarbatorii, ci a aventurii mele luand un cadou de Valentines Day.TShirt Right Size

Dupa multe sfatuieli cu Sorin, prietenul meu din copilarie.. am ajuns la concluzia ca am fi "originali" daca am cumpara niste tricouri personalizate. Cum amandoi avem experienta in grafica si am mai facut tricouri pentru firme... am deskiz Corelul si am inceput sa lucram.

Dupa finalizare.. ne iesisera doua capodopere :P (dupa parere noastra). Cu o zi inainte de sarbatoare am fost la unirii, magazinul de langa scara, sa le printam. Aveam tot ce ne trebuia: schema dupa tricouri, fisier Corel Draw 9, mult chef si rabdare sa stam la coada ,lunga cat 3 zile de post, din fata magazinului.

Surpriza insa a fost de partea noastra , cand am aflat ca printerul lor nu intalege trensparenta, astfel incat am ajuns la concluzia ca tricourile noastre migalite o sa iasa pe un fundal alb, cu totul inestetic. Cum eram in criza de timp si de bani, am ales sa acceptam. Au iesit exact cum ne asteptam... "dam right ugly" si ce ma enerveaza pe mine mai tare este ca puteau sa decupeze cu o foarfeca modelul ala, dar cand esti firma mare si te respecti nu ai timp sa mai faci si clientilor pe plac.

Priviti si voi ce a iesit:

Vday Tshirt

Vday A4

Dupa ce am vazut uratanile astea, am ajuns la concluzia ca nici macar A4 nu erau. Pana la urma , ne-am hotarat sa ne luam proprile noastre foi de termo-transfer si sa le facem acasa.. dar asta abea anul viitor :P :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu