18 februarie 2008

Wind of Change

Daca tot ne-am pus pe curatenia de primavara si am rezolvat-o si cu hostul, vreau sa va anunt ca am mai adaugat un membrul echipei noastre. Numele ei este Mari si este prietena mea, si o puteti vedea atat in Gallery (prima poza) cat si in minunatul nostru header (postul asta este doar temporal pana cand isi va scrie propria descriere) .

Daca sunteti curiosi cum scrie, puteti vedea articolol numit "Apropo de Sex" la care a colaborat cu mine.

Repartitia noua a joburilor pe site suna cam asa:

  • Mari se va ocupa de corectarea greselilor gramaticale pe care eu le fac din 3 in 3 cuvinte si va tine loc de parte feminina a site-uli asta misogin.

  • Eu o sa continui sa fiu transant si drept la subiect (bullshit) si o sa incerc sa postez in fiecare zi.

  • Sorin e mai putin activ fiindca el are propriul lui blog de care trebuie sa aibe grija.. Va sarii totusi in ajutorul nostru cu detalii legate de firma (tabele,schematici, partea buissness)


In speranta ca nu ne veti scoate din feedreader, echipa DarkX-Studios.com va saluta :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu