05 septembrie 2009

O lume fara Romania



Sa nu imi spuneti ca a facut Udrea reclama asta :P

13 comentarii:

  1. este de pe youtube... si e de mult, udrea nu a fost instare sa faca asa ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Intradevar, e destul de vechi videoclipul, dar e foarte bun :) Cu toate acestea, ma gandesc totusi daca existavreo reclama ascunsa avand in vedere ca in secventele de la sfarsit ursus apare de 2 ori singur si apoi inca o data cu toti laun loc. Iar atentiaimipica tot pe ursus. Ceva in subconstient sau interpretez prea mult :P ?

    RăspundețiȘtergere
  3. @necenzurat Banuiam ca nu e ea capabila de asa ceva...

    @Roboid Nu prea cred, sunt vre-o 6 marci de bere acolo. Nimeni nu face reclama la concurenta :))

    Ba, voi cat credeti ca a fost bugetul la reclama asta? Eu zic ca vre-o 3 cafele si un pachet de tigari. Fara munti, fara parapante, fara imn... Uite ce bine a iesit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Udrea a facut-o pe aia cu cei trei fantastici :)) Nu a putut gandi mai departe :P

    RăspundețiȘtergere
  5. pentru 5 minute m-am simtit si eu mandru ca sanr roman

    RăspundețiȘtergere
  6. Teoretic ar trebui sa te simti mereu mandru stiind chestiile astea, dar apoi iesi in strada si te loveste de realitatea mai putin placuta.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai dreptate Targetshop..doar pentru 5 minute :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, cam vechi videoclipul, dar chiar de curand m-am uitat la el:).E f interesant, din cate stiu a fost facut de URSUS.
    Acum stiu si eu de ce se numeste statia de metrou din Bucuresti "Petrache Poenaru" :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce mai, avem o tara frumoasa si plina de istorie. Pacat ca nu toti o apreciaza si o exploateaza asa cum ar trebui.

    RăspundețiȘtergere