09 martie 2008

8 Martie

Bai cititori, Scuzati-mi in-activitatea de ieri dar am avut o multime de lucuri pe cap.

Sa incep cu inceputul: De dimineata, am fost pana in militari sa o iau pe Mari de acasa si cu ocazia asta sa ii cunosc si parintii, avand in vedere ca ma ardea o curiozitate grozava. Impresia, am intales , ca a fost buna de amandoua partile. In fond si la urma urmei, cine nu m-ar vrea pe mine de ginerica :P

Asociatia Sf.Nectarie a organizat o petrecere de 8 martie si m-au invitat sa particip impreuna cu iubita. Petrecerea a fost super, mancarea a fost buna, muzica a fost de bun simt. Au fost in schimb unele faze la care am ras cu lacrimi:

Cristi, unul dintre organizatori, impartea flori la femeile ce intrau. Femeile puneau florile intr-o vaza cu apa (aceias vaza). Dupa aia, cand intra o alta femeie, Cristi mergea la vaza si lua o floare pentru ea. Nu stiu cum a calculat el.. cert e ca la sfarsit, Mari era cat pe aci sa ramana fara o floare pentru ca, vaza s-a golit rapid la plecare :)) =))

Eu am fost dansat pana la epuizare si nu de prietena mea ci de o membra a asociatiei. Care m-a scholit un pic in ale valsului.

Intoarcerea spre casuca s-a facut prin Ferentari si s-au facut niste glume de genu:

Eu: Bai, calca acceleratia ca ramanem fara roti.

Katyusenka:Dc nu trece trenul pe aici ca e bariera??

Soferita: Nu stiu!?!

Katyusenka: S-au furat shinele?? :)) =)) Am vazut si eu cum au iesit posterele printate de ei si chiar am luat o copie acasa pentru portofoliu.poster-asfl-final-mic.png

PS:Ce vedeti voi mai sus nu e varianta finala finala, s-au mai facut niste corecturi.. dar pana o sa o incarc pe aia. Ramaneti cu asta :P

2 comentarii: