10 martie 2008

Mugur Mihaescu este Plagiat

Hollywood-ul a facut-o din nou! Din nou, un film roman este palagiat cu nerusinare de scenaristii de din L.A , ba chiar au devenit asa de priceputi in a plagia incat au facut-o cu 5 ani inainte ca serialul romanesc sa fie lansat! /:)

Dupa cum am aflat de pe blogul lui ZaBlogFather :)) . Mugur Mihaescu lanseaza un serial intitulat 17 (saptesprezece) pe prima TV. M-am uitat la trailer si am ascultat melodia lui ombladon dar nu m-am putut abtine sa nu imi amintesc de un film cel putin asemanator care a rulat pe HBO [apropo: e genial filmul, merita vazut! ( Evan Rachel Wood este geniala in orice ar juca) ]

[rxmovie-2930]

17.png

Acuma daca si filmul lui "Garcea" incepe cu cu 3 palme peste fatza, eu ma lasa de bloggereala si de webdesign si ma fac scenarist. :P

7 comentarii:

  1. Wow cate controverse a starnit acest serial si nici nu a inceput..super bine, bravo lor. Dragul meu blogger, lasa-te daca nu sti. Ai vazut trailer-ul? Nu are nici o legatura cu filmul thirteen. Este un serial romanesc cu si despre problemele din ROMANIA.nu cred ca actrita din 13 canta la pian sau avea vreo treaba cu muzica, cum este vorba in acest serial din cate am inteles. Am citit articole si recunosc ca m-a interesat foarte mult. Stiti sa vorbiti fara sa cititi macar.Au aparut destule articole si un trailer....care arata bestial.Am inteles ca filmeaza pe pelicula.cAM ATAT Momentan...23martie ora 22:)..sa vedeti atunci comentarii. de-abia astept

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu mai stiti ce sa inventati ca sa gasiti nod in papura. Piesa este cantata de PARAZITII@!!!!informati-va...este bestial trailerul. o super imagine si super actori. bravo

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-ai sters comment-ul ..nu suporti???sau ce:)
    Tu ai gresit ca ai scris fara sa te informezi. A...si apropo evan rachel wood a luat zmeura de aur pt acest film...(daca stii ce e aia).

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci, hai sa o luam in ordine :P

    Nu ti-am sters commentul, doar ca nu a fost nimeni pe site vre-o 12 ore asa ca nu a avut cine sa le modereze. Sunt tot timpul deschis la critica.

    Stiu ce e zmerura de aur, nu ca este o chestie asa de serioasa, avand in vedere ca si Madona si Eddie Murphy au luat cate una, e mai mult o gluma de spectacol. /:)

    Eu nu stiu dc v-ati atacat asa, mai ales tu ingridissima, nu am zis ca serialul o sa fie prost. Trebe sa astept pana pe 23 sa zic asta. Totusi trebuie sa recunoasti ca e o oarecare aseamanare mare intre cele doua.

    Din trailer nu am intales nimica, sunt vre-o 19 ruff cut-uri cu scene "de getou", nu imi amintesc, totusi, sa fi zis ceva de trailer in post /:)

    Da, intradevar am gresit. Am scris Ombladon fiindca am auzit vocea lui mai clara. Parazitii o canta si m-am corectat.

    Si asta e un atac gratuit: Mugurica deja are cateva filmulete proaste la activ, asta nu il ajuta la reputatie.

    RăspundețiȘtergere
  5. ok. Acum am inteles ce ai vrut sa zici. Nu m-am atacat, probabil pentru ca eu vreau sa dau la unatc si am recunoscut cativa studenti de acolo(in 17) pe care i-am vazut in examene si sunt chiar wow....si m-a deranjat sa vad ca lumea vorbeste fara sa stie.Mugur Mihaescu nu joaca in acest serial iar Theodor Halacu (cel care a regizat Baieti Buni) este regizorul filmului 17. Sincer, mie mi-a placut mult trailerul..asa cum zici tu , cu ghetou si etc...Prefer sa ma uit la acest "ghetou" de 1000de ori decat la ce filme sunt acum in Romania.Oricum e bine ca ne-am inteles, :)eventualy
    seara buna!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. inainte de a spune despre ceva ca este plagiat asteapta sa vezi. Cel putin asa mi se pare de bun simt

    RăspundețiȘtergere
  7. Stii cum e vorba aia: lucram cu ce ni se pune la dispozitie. Cam asa si eu, dani.

    RăspundețiȘtergere